Black Friday zbliża się wielkimi krokami → Zapisz się!

Witamy w naszym Centrum pomocy

Jak uzyskać brakującą fakturę lub paragon?

Papierową fakturę lub paragon znajdziesz w Twojej paczce wraz z resztą dokumentów dotyczących produktu. Po wysłaniu do nas wiadomości, w której wyrazisz swoje życzenie, istnieje możliwość otrzymania dodatkowo faktury/paragonu drogą elektroniczną.

Jeśli otrzymaliście paragon zamiast faktury lub nie otrzymaliście żadnego z dowodu sprzedaży - pilnie skontaktuj z naszym Biurem Obsługi Klienta kontakt@tvo.pl.

#zamówienia #faktura #paragon #brak

Czy to było pomocne?
Tak Nie
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie?
Skontaktuj się z nami!

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych cookie oraz plików cookie stron trzecich, aby zapewnić Ci dostęp do serwisu i usprawniać jego działanie. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies przez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce lub zmianę preferencji (selektywny wybór). Zmiana preferencji może spowodować brak dostępu do niektórych zasobów na stronie. Więcej informacji regulamin

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.