Black Friday zbliża się wielkimi krokami → Zapisz się!

Zgłaszanie reklamacji
Reklamacje dotyczące niezgodności produktu z umową należy składać do Działu Serwisu i Reklamacji, pod adresem:

TVO Sp. z o.o.
Centrum Logistyczne IPS
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec

Termin rozpatrzenia reklamacji
TVO zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni (roboczych) od daty jej otrzymania.

Możliwość skorzystania z pozasądowego rozstrzygania sporów
Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje dotyczące tego trybu znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl.

Dokumenty potrzebne do zgłoszenia reklamacji

  • Wypełniony formularz reklamacji
  • Dowód zakupu (paragon lub faktura)
  • Oryginał karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy)
  • Opis wady oraz okoliczności jej wystąpienia

Czy muszę opłacić paczkę wysyłaną w ramach reklamacji?
Tak, klient musi pokryć koszty wysyłki paczki związanej z reklamacją. Firma TVO nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.


Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Kontakt:

  • E-mail: kontakt@tvo.pl
  • Telefon: +48 58 880 83 31

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych cookie oraz plików cookie stron trzecich, aby zapewnić Ci dostęp do serwisu i usprawniać jego działanie. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies przez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce lub zmianę preferencji (selektywny wybór). Zmiana preferencji może spowodować brak dostępu do niektórych zasobów na stronie. Więcej informacji regulamin

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.