Black Friday zbliża się wielkimi krokami → Zapisz się!

Witamy w naszym Centrum pomocy

Co zrobić w przypadku nieudanej płatności?

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia e-mail o akceptacji płatności lub realizacji zamówienia, prawdopodobnie płatność się nie powiodła. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: kontakt@tvo.pl lub telefonicznie: +48 58 880 83 30, aby uzyskać pomoc w opłaceniu zamówienia. Twoje zamówienie będzie miało status "oczekiwanie na płatność" przez 7 dni roboczych. Po tym czasie zostanie automatycznie anulowane.

Czy to było pomocne?
Tak Nie
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie?
Skontaktuj się z nami!

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych cookie oraz plików cookie stron trzecich, aby zapewnić Ci dostęp do serwisu i usprawniać jego działanie. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies przez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce lub zmianę preferencji (selektywny wybór). Zmiana preferencji może spowodować brak dostępu do niektórych zasobów na stronie. Więcej informacji regulamin

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.